Tuesday, June 07, 2005

bijvoorbeelden #2

Ik rook een sigaretje
Mijn maag kampt met krampen

Stond jij ooit al eens in de krant?
Toon me je artikels
Die je uit je kranten knipte
Je uitgelezen handen

En ik zal lezen

De vouwen in je billen
Van katern
Al die vrouwen
Die je als zoekertjes
Op het spiegelbeeld
Van de badkamer
Behangt

En ik zal leven

Met de inktvlekken van tepels
Op je borsttochten
In de schaduw van je kruis

Laat me binnen in je leven
Laat mij jou lezen
Laat jou mij lezen
Vanbinnen

Of ik maak mij van krant

2 Comments:

Anonymous Anonymous said...

man, dit is zo mooi, allen zwijgen past hier
zal ik dus maar even doen

B

Monday, 13 June, 2005  
Anonymous Anonymous said...

merci
om te zwijgen

als allen nu maar eens wat meer zwegen

mo_toothie himself

Monday, 13 June, 2005  

Post a Comment

<< Home