Thursday, September 08, 2005

dublin air #8 revisited

5 Comments:

Anonymous Anonymous said...

zeg mo,

ik stond onlangs in de buurt van het sint-pietersstation naar de etalage van een immobilien te kijken
stukje bouwgrond op 20 kilometer van carcassonne

toen ik plots een advertentie/poster zag voor een vernissage van een kunstenaar met dezelfde naam als jij!

mooi werkje trouwens op de poster


le hardie

Friday, 09 September, 2005  
Anonymous Anonymous said...

heel erg mooi...

/me wants one of these!

s.

Friday, 09 September, 2005  
Anonymous Anonymous said...

tot hardie: vanzelfsprekend is die man ik niet, en even vanzelfsprekend werd hij natuurlijk wel naar mij genoemd, omwille van de oliecrisis in 1973. dat was trouwens in het zelfde jaar dat ik ook op zoek was naar een optrekje in de provence.
zeker eens binnenwippen op de vernissage; de moeite.

tot s.: one of 'these' kun je, als je het mooi vraagt, waar ik niet aan twijfel, op aanvraag verkrijgen bij de betreffende persoon - jpc. in heb hem ontmoet tijdens de oliecrisis in 1973; hij was net op zoek naar een lapje grond in de provence. daar werden de very eerste kiemen gelegd van ons dra te verschijnen eigen mag. ik vraag me af of die nog niet gesmoord zijn...

Friday, 09 September, 2005  
Anonymous Anonymous said...

toen ik de poster zag, dacht ik "mo_toothie, 't is me er eenyje'

(in 't westouters "'t is jein we"

Friday, 09 September, 2005  
Anonymous Anonymous said...

S. - one of these will soon be online. (Portfolio ergens bezig...)
En Mo. (houden we het Mo.) - Mo du jour: Wij smoren geen kiemen. Snel Mag en Moet/d!

In 1973 zat ik trouwens op Brighton Pebble Beach mijn Ashrammers te analfabetiseren.

Sunday, 11 September, 2005  

Post a Comment

<< Home